.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مفاد نامه نمایندگان مجلس به احمدی نژاد

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه واکنش احمدی نژاد به نامه رهبری در مورد عزل مشایی ناشایست بود، گفت: امیدواریم ایشان با توجه به جایگاه والای رهبری رفتارشان را اصلاح کنند.

سید علی حسینی نماینده نیشابور و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی «فردا » درباره مفاد نامه نمایندگان به رییس جمهور گفت: در این نامه که به امضای بیش از 200 نفر رسید، نمایندگان با انتقاد از تحقق دیر هنگام نامه رهبری در مورد عزل مشایی به ایشان متذکر شدند رفتارش را در مورد رهبری اصلاح کند .

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید براینکه نظرات مقام معظم رهبری برای همه دارای حجت شرعی است خاطرنشان کرد: معنی ندارد زمانی که رهبری در مورد انجام کاری نظر می دهند دستور صریح ایشان با تاخیر یک هفته ای مواجه شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه تحولات اخیر در کابینه بیشتر از روی احساسات بود، تاکید کرد: مجموعه نیروهای اصولگرا از رفتار رییس جمهور دلخور هستند.

حسینی با بیان اینکه احمدی نژاد برای احترام به دستور رهبری نباید تا مدتی برای مشایی حکم جدید صادر می کرد، اظهار داشت: زمانی که رهبری در مورد مشایی حکم عزل صادر فرمودند شایسته نبود احمدی نژاد بلافاصله او را به عنوان مشاور و رییس دفتر خود که به لحاظ سازمانی پستی بالاتر از وزیر است منصوب می کرد.

نماینده نیشابور افزود: بعد از اعتراضات مکرر مراجع و دخالت مستقیم مقام معظم رهبری انتصاب مشایی به عنوان رییس دفتر رییس جمهور دلخوری بیشتر متدینین جامعه را موجب شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.